LG F1480TDSP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F1480TDSP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Familie Van Rossem 27-02-2012
Geschreven voor: LG F1480TDSP

Sinds een paar weken deze wasmachine in bezit. Het apparaat vervangt een 5 jaar oude Zanussi.
Lange tijd getwijfeld tussen de Samsung EcoBubble en dit apparaat. Uiteindelijk heeft 6-motion en de stoom- & allergiefunctie van LG het gewonnen.

Heeft even geduurd alvorens het apparaat niet meer wegliep tijdens centrifugeren. De ondergrond waar 'ie op staat laat te wensen over (schuine laminaatvloer, trilt en buigt mee). Nu op rubbermat geplaatst, en niet zozeer waterpas gezet, maar gezorgd dat de poten zo staan dat er nergens meer enige vorm van speling op zit. Tijdens centrifugeren nogmaals zo gesteld dat de trillingen minimaal waren, en nu van probleem af. Staat goed.

Voordelen: Stil apparaat. Veel functies. Veel ruimte.

Nadelen: de trommeldeur heeft een interne electronische vergrendeling. Hierdoor hoef je niet in een deurhendel te knijpen om de deur te openen. Een korte ruk is genoeg. Ga je echter trekken met lange halen, kun je lang bezig zijn om bij je was te komen. (Zeker voor reumapatiënten niet altijd even fijn.)

Duurzaamheid vooralsnog niets over te zeggen.

ghita0 06-11-2011
Geschreven voor: LG F1480TDSP

Gweldige wasmaschine. Wast zeer schoon. De stoomfunktie is byzonder handig. Maakt nauwelijks geluid zelfs tijdens het centrifugeren. Kortom een aanrader.

Inge......... 02-08-2011
Geschreven voor: LG F1480TDSP

Heerlijke wasmachine, ontzettend veel mogelijkheden die je ook makkelijk aan kunt passen. De stoomfunctie vind ik erg handig, vooral om kleren even op te frissen. Lekker stil en wast schoon bovendien. Fantastische wasmachine, zeker voor deze prijs!

Tygo71 25-06-2011
Geschreven voor: LG F1480TDSP

Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit van deze wasmachine. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een top-machine vind. Hij ziet er mooi uit, makkelijke bediening met veel opties (waaronder stoomfunctie) en een grote vulopening. Misschien het allerbelangrijkste: hij wast prima! Wat ik vooral heel prettig vind is het lage geluidsvolume: hij is bijna niet te horen... Over de duurzaamheid, garantie en service kan ik nog niks zeggen, daar is de tijd te kort voor. Wat mij betreft tot nu toe een aanrader!